A las 10 GMT se pondra en disposicion el client R3 para el juego, los usuarios de steam deberan de esperar hasta la tarde.
Información sobre la actualización:
So QA found out a debug setting we used for logging errors was causing the CTD's after DICE left last night. As such the patch is good to be released and is going live within the hour.
Steam users will have to wait until this evening to update as we need Valve to wake up to make it live their end. If you want to run the latest version you can uninstall the Steam version and grab the client from any host here: Battlefield Blog and use the same login details as before.
You can update automatically when loading BFBC2 or you can manually run the updater from your install directory (run as Administrator if you experience update issues or errors)
As promised here is the Changelog for R3 as provided by Kalms.
Los cambios son estos:
This update is about performance and stability again. We are not doing any changes to the game's datafiles.
* Reduced input "lag"
On machines where the CPU would out-run the GPU, sometimes the GPU would queue up several frames' worth of rendering commands.
This could lead to the game having a high framerate, but input still feeling very sluggish.
Now there's a limiter on how many frames the CPU is allowed to be "ahead" of the GPU.
Control this setting via Settings.ini. Default setting: RenderAheadLimit=2
* Performance optimizations with biggest improvements on dual-core machines
* Fixed black "masks"
o The soot on buildings with holes in them had a bugged renderpath. We switched that over to a more well-tested renderpath.
* Improved hit-detection
o We've gone through the hit detection logic, and client+server will now give more consistent results.
* Fix for some "rubberbanding" issues
o C4 should stay attached to vehicles and not rubberband around
* Reduced spikes/dips in framerate
* Various fixes for alt+tab related CTD on Dx9
* More fixes for random CTD on Dx9
* Fix for crash when you're in a vehicle that gets destroyed
There was a race condition in the code;
System 1 thought "oh hey, you're leaving vehicle X"
System 2 thought "the vehicle got destroyed, let's remove it"
If system 2 ran before system 1, chaos would ensue.
This was actually fixed in the retail version since a month, but it was only when we got detailed crash reports from the community that we understood *why* the Beta was crashing.
Likely bugs in this build
I wouldn't be surprised if it (still) has trouble remembering your settings between rounds. It would be nice to have that fixed too, but it's better to get a patch out now, and look at the settings issues afterward.
-Mikael Kalms
Bad Company 2
Re: Bad Company 2
Nueva actualización del BC2, copio tal cual de http://badcompany2.es/foro/showthread.php?p=8459
Re: Bad Company 2
Parece que se lo están currando ... si cuando salga la versión final hay buenos comentarios lo compraré sin dudar.
Re: Bad Company 2
Se han tomado en serio el cometido de la beta jeje, anda que no han arreglado cosas.
Re: Bad Company 2
Pues parece que con la actualización va mejor, aunque sigue habiendo bajones de frames cuando explotan los tanques y estás metido de por medio. (También es cierto que lo tengo todo al máximo, jeje).
Además con esta versión ya he conseguido hacer headshots con el franco tirador (en la misma partida hasta 7 xD). Nose si habrá sido porque ahora se apunta mejor, o porqué.
Además con esta versión ya he conseguido hacer headshots con el franco tirador (en la misma partida hasta 7 xD). Nose si habrá sido porque ahora se apunta mejor, o porqué.
Re: Bad Company 2
Por lo general hacer headshots en un juego que acabas de pillar es complicado, no hay más que volver a instalar el CS para darse cuenta de que aunque sea facil hacerlos en cuanto te acostumbras, hay pillarle el punto.
Lo mejor para pillarselo es plantarse a una distancia considerable de alguno, un amigo mismo(asi te aseguras de poder apuntar con tranquilidad xD) e ir pegando tiros de 1 en 1 buscando el sitio justo.
Lo mejor para pillarselo es plantarse a una distancia considerable de alguno, un amigo mismo(asi te aseguras de poder apuntar con tranquilidad xD) e ir pegando tiros de 1 en 1 buscando el sitio justo.
Re: Bad Company 2
El truco en este es medir la distancia del objetivo, y levantar el punto de mira un poco, porque la bala parece que va cayendo. En el UT3 hacía muchísimos, pero claro, la distancia tampoco es igual
Re: Bad Company 2
había leído que se actualizaba sólo, acabo de abrirlo y de momento nada. Habrá que bajarlo de nuevo?? hay que bajarse un parche??
who knows, de momento voy a probar a meterme en un server
who knows, de momento voy a probar a meterme en un server
Re: Bad Company 2
En la carpeta donde se te instala hay un fichero que se llama updater, le das y te lo actualiza.
Re: Bad Company 2
Pues parece que la versión del garfio ya está dando vueltas por ahí y han colgado algún vídeo en youtube, por ejemplo el siguiente, a mi se me hace muy espectacular con unos graficazos y ambientación de sobresaliente. A ver cuando me llegue el mío si la opinión sigue siendo la misma .